Le coin des boutiques3FVAPE

Forum réservé à la discussion concernant les différents vendeurs de cigarette électronique : Avis, expériences, conseils d'utilisation...
Règles du forum
Le fait qu'une marque dispose d'une rubrique ne signifie en aucun cas que le forum s'en porte garant, la recommande ou la déconseille. La rubrique à caractère informatif n'a pour but que de permettre aux marques de communiquer et aux membres de poser des questions ou faire part de leurs expérience.
Les règles générales du forum doivent être respectées.
Le forum ne saurait être tenu pour responsable des propos tenus par les membres.
dje1812
Pommier
Pommier
Messages : 49
Enregistré le : mar. 22 mars 2016, 22:38
Genre : Non spécifié

Re: 3FVAPE

Messagepar dje1812 » ven. 22 sept. 2017, 00:44

Vous me conseillez de switch sur "euro spécial line" alors?

dje1812
Pommier
Pommier
Messages : 49
Enregistré le : mar. 22 mars 2016, 22:38
Genre : Non spécifié

Re: 3FVAPE

Messagepar dje1812 » dim. 24 sept. 2017, 10:52

J leur ais envoyé un message pour dire ok

dje1812
Pommier
Pommier
Messages : 49
Enregistré le : mar. 22 mars 2016, 22:38
Genre : Non spécifié

Re: 3FVAPE

Messagepar dje1812 » dim. 24 sept. 2017, 10:52

Dear,
Thank you very much for your reply and your understanding.

I have changed the shipping channel to Euro special line in our inner system and we have applied a refund for you . Refund to your PayPal account will take around 2-3 working days as usual.

As I checked, the order will leave the warehouse in 24 hours and our system will send you email notification of the tracking number. Please check new emails from ticket@3fvape.com

It will arrive around 6-13 working days as usual. But it's not guaranteed as the shipping will be affected by the customs.

Thanks in advance for your kind understanding. For further questions, please feel free to contact us at any time.



Your 3FVAPE Team,

We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not send another email. Instead, reply to this email or login to your account for a complete archive of all your support requests and responses.


Retourner vers « Le coin des boutiques »